Pages

Tumbuk Dada Tanya Iman, Dah Bersediakah Kita ?

Assalammualaikum. w.b.t.

Cuti dua minggu hampir melabukan tirainya. Allahu. Sekejap je rase. Pejam celik pejam celik pejam celik dan pejam selamanya.. Eh. Itu lain maknanya. Sekarang dah bulan 6. Kalau ibu menandung dah besar agaknya perut. Hoho Comel.

Bila ada yang tahu aku nie budak SPM. Semua dok la tanya macam mane preparation SPM. Aku nak jawab pun kena bina ayat yang boleh diterima akal. Haihh.

Aku cuba sebaiknya. Aku bukan lah budak genius tapi aku ada akal. Akal yang dikurniakan Allah itu satu anugerah terhebat ! Cuma kita nie sebagai khalifah kena pandai gunakan nya. Bersyukurlah.

Ramai juga yang bagi semangat kat aku. Semangatlah jugak aku. Lagi lah semangat bila orang belajar luar negara bagi semangat. Pergh ! Pergh ! Terima Kasih Kak Fiqah-Jordan, Abg Aniq-Beijing, Kak Ruby, Kak Faz dan mereka yang lain. Syukran. Xie Xie.

"Belajar molek-molek tau" 
"ilmu tetap ade sampai kite matiso..jangan pernah jemu yekadang2 rase bosan tu ade la jgak kantapi tak pe..cube pupuk minat"
Rase semangat nak belajar ! Ganbate ! Jia you ! Fighting ! Fuhhh. 

Insya'Allah doakan saya. Ameen. 

No comments:

Post a Comment

Syukran