Pages

Alhamdulillah. Thank you Allah!

Assalammualaikum. 

Debaran exam semakin terase. Allah nak dekat sangat. Tapiii. Ramadhan lagiii dekatt. Allahu rindunya dengan bulan Ramadhan. :')

Teruskan mengira berapa dekat dengan bulan mulia tu. Dan mula practise puasa dalam bulan sya'ban nie. :)
Practise make perfect. Insya'Allah macam tu jugak exam. 

Alhamdulillah Allah masih beri hambanya ini bernafas. 17 Jun aku telah dilahirkan ! Syukur. :)

Tahun nie tahun terakhir aku sambut hari kelahiran di asrama. Whoaaa. Seksa kut kena buli dengan batch sendiri. haha. Gurauan semata-mata.

Sini duk rapat-rapat nak cerita pasal birthday kat asrama nie. Haihh teruk tak teruk jugak la. haha

Asrama kan makan reramai pastu lepas makan kena hantar pinggan sendiri. Tapi bila birthday aku, aku lah yang kena angkat. Dah macam kerja kat kedai makan tau. hahaha. Lame lah jugak berhari  hari kena sampai 17 Jun tu tamat hahah.

Lepas tu hari Ahad 16 Jun dan esok nya 17 Jun. Ahad tu kita orang ada riadah so diaorang dah rancang ramai-ramai nak kena kan aku. Haha. Lepas je habis makan semua angkat aku masuk dalam kolam. Haihhh dah lame jugak tak masuk kolam hahah. Redha dan pasrah. Tapi budak-budak lain pun kena. Biasa lah bebudak SPM. haha


Dan esoknya ramai lah yang wish birthday aku. hehe terharu pun ada. Dalam hati kata "Ya Allah umur aku dah meningkat. Mungkin semakin dekat dengan kematian. Allahuakbar!" 

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Masa tu memang gembira. Hehe. Lagi lagi bila masuk bilik kaunseling cikgu kaunseling dan bebudak nie nyanyikan lagu 'Allah selamatkan kamu'. Masa tu happy giler + memalu sikit. haha.

Syukur pada Allah. Thank you Allah ! Pray for me. Insya'Allah. 

No comments:

Post a Comment

Syukran