Pages

Hari Dewasa Di Hostel !

Bismillahirrahmanirrahim..Assalammualaikum..

Hari nie nak cerita sikit pasal detik-detik menyambut hari dewasa di asrama..
Kalau budak asrama..hmm..biasalah mcm-mcm idea jahat diaorg nak buat..paling teruk baling telur and tepong..ohhhmaiii itu kejam sangat sebenarnyer tp...saya tau kawan-kawan saya baik..hehe..and dyeorang tak buat pun bende-bende macam tu...

Esoknyer birthday saya, hari da kena pulau dengan budak-budak kelas..haha..jahat kan dyeorang nie..konon tak nak layan..hahaha..*sorry kawan tak jadi try nest time*..buat-buat la tak layan saya..tapi rase bengang juga..haha..

Disebabkan saya nie tak femes sangat kat sekolah..so..orang macam tak ingat sangat la birthday saya..and saya senyap je..alhamdulillah..tapi bila dah lepas baru kecah-kecoh pasal birthday..nak tau kenapa coz dyeorg tak dapat nak kenakan..haha*padan muke*

Bile kat ostel..hmmm okay lagi la..maseh dilayan macam biase..haha..buat-buat macam tak ada ape-ape berlaku..

Nasib saya la kut..mase tu malam minggu so senang la nak lari-lari..haha..lepas naik dorm tak prep kemas barang-barang masukkan segale-galenyer dalam loker..kunci mangga sekali..fuhhh lega..budak dorm pelik..haaha..biaukan dyeorg tak tau birthday saya..untungkan? hehe

So, lepas tu pergi la berlari dorm kt aras dua lepak-lepak jap..bual-bual coz bosan..hehe..but..nasib tak menyebelahi sikit coz kawan nie igt tarikh..dye kate "pukul 12 tepat tengok loker kne kemas"haha*gelak jahat* tapii..tak bole coz saya da kunci loker dulu..lalala*duk rilex*..tp disebabkan tak puas ati dyeorg amek bedak habes baju.rambut semua jadi putih btw wangi sy pada malam itu..haha..terima kasih dermakan bedak..tp mmg budak-budak dorm semua buad tak tau je..bagus..hehe..

nie dari pelangi a.k.a syafiqah sukaime

Tapi jangan ingat dendam mereka akan berakhir disitu tapi maseh diteruskan pada esok paginyer pada hari birthday tersebut..time riadah dyeorang suruh conduct kawad..haha..nak sangat aku conductkan..amekk sy knekan dyeorang balik..haha..baru deal..

Alhamdulillah tak teruk sangat kena mase kat ostel...

nie dari miza..selit kt meja prep

kreatifkan?dari hafeqah..


Alhamdulillah..Allah maseh beri saya kehidupan dan menyuruh untuk menjalankan tugas keranaNya dengan ikhlas dan amanah..Syukur..

Syukran sahabat-sahabat yang telaj mnyerikan hidup saya kerana Allah..

UKHUWAHFILLA ABADAN ABADA..

No comments:

Post a Comment

Syukran